Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Meko prizemljenje

Komentari (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 24 maj 2010 20:52
Poštovalac NSPM
Bravo!
G. Vukadinoviću, u pravu ste! Nema kraja našem ponižavanju i ustupcima, a oni nas i dalje gaze. Na kraju će ispasti da nije bio problem Milošević, već Srbija i Srbi.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 24 maj 2010 21:04
Vladimir Đilas
Ništa za dodati, ništa za oduzeti.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 24 maj 2010 21:11
Još jedan poštovalac NSPM
"članstvo...apsolutno nije vredno svih ovih državnih i nacionalnih poniženja koja smo tokom poslednjih deset godina prošli, ni jedne stope prokletijske vrleti i ni jedne kosovske svetinje. A pogotovo ni jednog jedinog novog ustupka, ni jedne nove izgubljene nadležnosti Republike Srpske, ni jedne nove privatizacije preostalih nacionalnih resursa."


Srbija (i Srpska) je večna dok su joj deca verna
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 24 maj 2010 21:20
Svetislav Kostić
Ma šta! "A sa EU dobrosusedski odnosi, „privilegovano partnerstvo" - ma ni toliko.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 24 maj 2010 21:27
MP
Mene interesuje koliko nas košta politika o kojoj je reč u tekstu?Šta smo sve ekonomski izgubili zbog sprovođenja ovakve sterilne i pogrešne politike zadnjih godina.I opet se pitam(ako moderator dozvoli) da li je ovakva politika sprovođenje dogovora Jeremića(Tadića) i Guzenbauera(austriski predsednik ,ako je neko zaboravio) o postepenom "mekanom"(puzajućem) priznanju "Kosova" kao nezavisne država,a sve da se "Vlasi" ne sete?
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 24 maj 2010 21:57
Peter RV
"Ukratko, i dalje nas pretežno tretiraju kao neprijatelje, i to poražene neprijatelje, kojima se eventualno, "velikodušno" može dopustiti da svoju kapitulaciju manje ili više uspešno šminkaju pred sopstvenom javnošću."
Ovdje je sve receno. U kulturi ulizivanja hohstapleri drze vlast.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 24 maj 2010 21:58
Goran01
Ono sto je ocigledno jeste da se od price ovi koji su navlasti nisu opametili tim pre sto price i savete nisu shvatili ozbiljno.Ozbiljno je samo ono sto ih moze oboriti sa vlasti a to su politicki protivnici u jakim strankama koji mogu da im oduzmu birace koji ih do sada podrzavaju.
Mislim da je tesko u Srbiji biti analaiticar upravo iz gore pomenutog razloga-niko vas ne slusa niti se interesuje za vase analize dok mu vlast nije ugrozena.
Tadic se sluzi jeftinim manipulacijama,svojim poistovecivanjem sa prosecnim zeljama naseg naroda da u vlasti ima nekoga ko ce da ga razume ili bar lici na narod koji ga je birao,Tadic je na silu na kosarkaskoj utakmici Partizana pokusao da odglumi zeljnu projekciju prosecnog coveka koji ima prosecne probleme...ali njegova nadprosecna privilegovanost i nabedjenost mu je pravila probleme a to se videlo po naporima njegovih facijalnih misica da proizvedu iskrenu emociju i ostrascenost navijaca kojeg je on trebao da predstavlja.
Mislim da se ovakvih politickih pojava mozemo resiti samo organizovanjem politicke partije koja je sastavljena od eksperata,ljudi koji se u politiku razumeju i koji u njoj nisu zbog ekonomskih interesa.Mozda je vreme da NSPM organizuje svoj program i predstavi narodu Srbije ma koje nacije i religije oni bili svoje relno vidjenje stvari i nacina na koje je moguce izaci iz sadasnjih poteskoca i problema.Dosta je bilo manipulacije!!!
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 24 maj 2010 21:59
MIlko Grbović
Kako rekoše prethodni diskutanti, ništa dodati-ništa oduzeti.
Ipak, samo jedan moj aforizam:
"Evropa nas upozorava da ne sečemo granu na kojoj visimo"
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 24 maj 2010 22:07
Miroslav Anđelković
S obzirom da u našem avionu, koji je na volšeban način poleteo ka bezalternativnoj Europi, nema pravih pilota u pilotskoj kabini, meko prizemljenje nije ni teoretski moguće. ''Eksperti'' i manekeni samo nevešto glume pilote. Biće to neviđena katastrofa, ako u međuvremenu neko od putnika ne sedne za kokpit. Krajnje je vreme da upravljanje Srbijom, koja upravo leti u propast, preuzmu (preotmu) ljudi koji to zbilja znaju da rade. Ne bude li takvih, svi ćemo doživeti nedavnu sudbinu nesrećnih Poljaka.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 24 maj 2010 22:16
Boba Borojevic
Mislim da je izlisno pitanje sta je Srbija izgubila i sta gubi sprovodeci zahteve EU radi eventualnog uclanjenje u tu uniju. Sta je izgubila vidi se svakodnevno na ulicama Srbije, u Parlamentu Srbije; po medijskim slobodama; po reformama svega u Srbiji; po kolektivnom zamoru i zavodjenju itd.

Mnogo je vaznije pitanje sta Srbija "dobija" "clanstvom" u sve totalitarnijoj, politickoj tvorevini kao sto je EU?

Preporucujem da posetite sledece web stranice da bi bar malo videli o kakvoj se "EU demokratiji" radi.


Ko ste Vi, gospodine predesdnice? //Who are you Mr President ? Nigel Farage asks Van Rompuy:

http://www.youtube.com/watch?v=uFRFA4wlVj8


Ko je ko u EU Komisiji /Who is who in the EU commission:
http://www.youtube.com/watch?v=YWSYMpuCFaQ&feature=related


Najdzel Faradz o predsedniku EU i ministarki spoljnih poslova /Nigel Farage criticising new EU president & foreign minister:

http://www.youtube.com/watch?v=0vBqyG6qYXE&feature=related
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 24 maj 2010 22:27
jova
A da li je cilj te europejske politike zaista taj famozni ulazak u EU, ili je zapravo samo proklamovani cilj, samo pokrice za jednostavnije ostvarenje jednog drugog stvarnog cilja.
A da se Vlasi ne sete.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 24 maj 2010 22:29
Blagoje Jovović
Ovo:

to članstvo, čak i kada bi bilo realna i dogledna stvar – a nije ni dogledno ni realno – apsolutno nije vredno svih ovih državnih i nacionalnih poniženja koja smo tokom poslednjih deset godina prošli, ni jedne stope prokletijske vrleti i ni jedne kosovske svetinje


bi moglo ostati zapamćeno kao neki citat za buduće, daj Bože pametnije naraštaje.

Hvala na tekstu. Slažem se sa svime, kao što i verujem da će se većina NSPM komentatora složiti, ali se mi i dalje samo slažemo i slažemo i razumemo, ali i dalje ne činimo ništa. Prilično frustrirajuće.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 24 maj 2010 22:54
Simić Manojlo
Hrabro , i iznad njihove pameti i njihovog morala.
A u tome i jeste najveći problem .
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 24 maj 2010 23:13
Saša
Slažem se da u Evropu ulazimo transparentno usvajajući njihovu dobru regulativu koja ih čini dobro organizovanom, sposobnom i bogatim. Ali ako ulazimo na trange-frange principu, što je slučaj (mi njima ustupke oni nama kredite), onda ćemo biti na velikom gubitku. Kad se trangefrangeriše sa nekim ko je sposoban i bogat, može se računati na siguran veliki minus.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 24 maj 2010 23:33
Neško
Dobro, trebalo je Vukadinoviću dosta vremena (nekoliko godina) da prelomi pa da napoken bez okolišanja i izvrdavanja jasno naiše da je protiv ulaska Srbije u EU.

Samo da ne bude kao nekoliko puta ranije u vezi drugih tema da se već sledećim tekstom ogradi od toga odnosno prilagodi (razvodni) stav. A još uvijek čekam da beskompromisno iznese i kritiku Tadića, a pogotovu Jeremića.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 24 maj 2010 23:41
Zdravko
Gavrilo Princip je pucao u prestolonaslednika Franca Ferninanda ali mu je metke u pištolj stavio neko ko je žarko želio zaratiti sa Rusijom. Uloga Srbije je nesretna uloga okidača. Cilj Amerike je da nas odgurne što dublje u zagrljaj Rusima. Ja ne znam šta više ti ljudi da učine pa da nam pokažu kakva je naša uloga. Bombardovali su nas bjesomučno i zločinački, sve pred nosem i uz prkos Ujedinjenim nacijama. Oteli su nam najsvetiju zemlju, okupirali pa malo zatim spalili i protjerali svetinje i ljude. Ponizili nas na najmonstruoznije načine. Doveli na mjestom Predsajenika čovjeka najblaže rečeno, sumljivih kvaliteta. Dakle, čuveni srbožder Madlin Olbrajt je javno izjavila (gledao i slušao Glas Amerike) da je nepravedna podjela globalnih resursa koji većinom leže u jednoj državi, Rusiji. Scenarijo ovog horora dalje ide u smjeru da će se Srbija morati upotpunosti okrenuti Rusiji, ova će joj morati garantovati neke stvari, ugovor o zaštiti, naprimjer, i onda će zločinačka imperija pokušati da zgazi Srbiju u očekivanju ruske reakcije. Imperija čiju monetu još samo drži 1000 vojnih baza u svijetu i armada koja godišnje poždere 500 milijardi dolara nema drugog izlaza. Nadajmo se da će se provesti kao Napoleon i firer, a možda kao i Kajzer. Do Rusa je! Nas se i onako ništa nije ni pitalo niti će nas pitati ko. Kako ćemo odigrati nametnutu ulogu tako će nas i biti kao naroda!
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 24 maj 2010 23:50
LJubomir Nedeljkovic
Nasa realnost nije EU ali jeste DS.Na zalost DS nema alternativu pa tako njihovi snovi, obmane i nocne more postaju nasa realnost.
Cim se pojavi neka opozicija DS-u pasce i njena parazitska vlast.
Prvi korak na tom putu ozdravljenja je da se "penzionisu" naprednjaci i narodnjaci.
Sa imidzom smotanih i neotesanih prevtljivaca oni nisu i ne mogu biti opozicicja i alternativa.
Ubedjen sam da nas najveci problem nisu alternative izvan nasih granica nego mrtvilo,malodusnost i strah u nasim grudima i glavama.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 25 maj 2010 00:04
Troglavski
Ljudi su krivi. Ponasaju se kao domace zivotinje. Pripitomljene.

Sjede na kaucu, sisaju prst, gledaju VB, i cekaju da dodje EU da im zamijeni pelene!
Preporuke:
0
0
19 utorak, 25 maj 2010 00:30
Miki
Tadiceva diplomatja sa Turskim "prijateljima".
Pomislih da je Tadic barem nesto dobio
za Ono blamiranje u vezi Republike srpske I Silajdzica kad Ono sledeci samar od "prijatelja"
Turaka. Erdogen ce traziti cak i od nasih prijatelja Grka da priznaju Kosovo...
Preporuke:
0
0
20 utorak, 25 maj 2010 01:46
Sergej Bulajić
Mislim da se ovaj tekst podudara sa načinom razmišljanja većine onih koji su malobrojni u ovoj zemlji, ali koji mogu biti kvasac za jednu novu ozbiljnu ideju oporavka ove zemlje.
NE EVROPSKOJ UNIJI!
Sa ovima koji su na vlasti ne treba trošiti ni vreme ni reči (ni ove pisane), jer će uskoro na smetlište istorije. Već me je strah od sledeće vlasti koja će sigurno biti gora od ove. POgledajte mladost ove zemlje gde je i kako misli. Pogledajte one koji treba da nose svoju zemlju u budućnosti
www.mondo.rs/s168568/Hronika_i_Drustvo/Deca_su_nam_nepismena.html
Prošlo je već dosta godina od kada se živi sa pričom o EU, pa i Miloševiću je bilo krivo što ga svi odbacuju, jer je i on kao i drugi na ovim prostorima pre njega (kralj Aleksandar) hteo da bude vladar velikog prostora- klasična navlakuša iz koje nema povratka. Pričaju mi pričo o bratstvu i jedinstvu od kad sam živ,samo su braća druga. Mi i dalje pominjemo Tita u emisijama na TV-u, a dotični je umro pre 30 godina. Pokušavaju da obmanjuju narod kako treba da bude siguran sa ovakvim (nikakvim) predsednikom, i ovakvom vlašću aludirajući na to vreme Brozove vladavine i SFRJ ( a znamo kako je završila ta tvorevina koja je politički gledano najsličnija EU). Problem je u jadnom narodu kojim se manipuliše više od jednog veka zarad interesa pojedinaca i onih koji ih plaćaju.
Svetosavlje je ono što je čuvalo ovaj narod od propasti. Vera je ta koja čoveka hrabri i snaži da istraje. Čovek koji se bori može da se izbori za nešto. A mi jadni nemamo ni Boga u sebi, ni Vere, ni volje za borbom, ni Svetosavlja! Jadni mi i naši preci koji nam ostaviše svojom krvlju natopljenu slobodnu zemlju. Ne nisu nam je ostavili za orgijanja i grehe, nego da živimo život dostojan njih, dostojan Svetog Save, dostojan Boga. Srbin jedino sa Bogom u sebi može napred u slavu i pobedu. Samo sa Bogom i uz njegovu pomoć mi možemo da se odbranimo od ove pošasti koja nas razjeda više od 80 godina. Ali valjalo bi i da mi učinimo nešto sami.
SAMO HRABRO UZ BOŽIJU POMOĆ
Preporuke:
0
0
21 utorak, 25 maj 2010 02:50
Nema prizemljenja!
Nema prizemljenja, Djordje! Jer, Srbija cak ne visi u zraku, ona je u stupici, u gvozdjima, u koja su je, onako nedotupavnu, lakomislenu i bahatu, uglavili Tadic i njegova druzina, po nalogu gangstera novog poretka! Srbija je napola mrtva, Djordje - ali njene ubice, i dalje kidisu na nju! Necete ni Vi, Djordje, jos dugo moci pisati ovako kako pisete! Ni u NSPM, pogotovu ne u "Politici", koja izaziva gadjenje, pa je i Vase prisustvo tamo gotovo vid izdaje! Ne mogu rodoljubi i kvislinzi zajedno, shvatite, Djordje! "Prizemljite" se Vi, time cete od evropskog blata i evropske kuge spasiti makar delic Srbije!
Preporuke:
0
0
22 utorak, 25 maj 2010 06:18
krah
Obzirom na novu realnost u evroazijskom regionu, situaciju u evrozoni i nesposobnost nase vlasti da vodi drzavu, uskoro ocekujem potpuni krah Srbije, od demografije, preko ekonomije ,do duhovnosti, a posle toga ko zna, mozda se uz pomoc Rusije poput feniksa uzdignemo iznad ovog blata....
Preporuke:
0
0
23 utorak, 25 maj 2010 06:34
Drago Sten
Pridružujem se onima koji u ovom komentaru vide razboritost.
Nas su očito stavili na crnu listu.Pretzresaju Tačija, znači znaju s kim su , ali mu otvaraju put.Svuda i odavno.
Znaju da su nas nameštali i u Račku i na Markalama,znaju ko su i šta su oni na čiju vodenicu navrću međunarodnu vodu , ali nas su proglasili za "loše momke" i teraju kera kakao su namislili.
Nevolja je što "mi nemamo alternativu".Tako kažu ovi koji nas vode.
Uvek ima alternative.Mora da je ima.
Meni se čini da naša alternativa nije samo Rusija.Jeste i ona ali nije jedina.Svet je mali.Kina, Indija,Brazil.videste li jedine zemlje koje imaju pozitivan rast nacionalnog dohotka.Postati most da njihov ekonomski potencijal stigne u Evropu.Tražiti, kopati, naći način.A ne kukati i verovati da je Evropa sa svojim šargarepama u dečjoj igri "uzimala davala" jedina alternativa.Sve smo učinili, svuda smo manji od makova zrna, svima smo se zbog nečeg izvinjavali,svima mi praštali a šta smo dobili.Pogledajte malo bolje.Sada nam neki naši iz intelektualne elite govore da smo "podanički narod".Nedaj bože da se Srbi dignu. Tada sve pada i sve alternative lete u nebo.
Agresivno i neočekivano treba.Neka oni misle šta će a ne mi.
Preporuke:
0
0
24 utorak, 25 maj 2010 07:25
Jasna Simonović
Slažem se...npr. legitimna USA država...(ne ona preko Ohio, Istambula, Israela, Nato ili "blato") jer USA je ionako već "EU enklava" (namerno ili slučajno), pa svakako možemo pomoći da se vrati sebi, a time i ekumena "raju na nebu i na zemlji" ... tako nekako...bogato turski, mirnodopsko balkanski, duhovno ruski, ekonomsko jugoslovenski, meko nesvrstano, šarmantno evropski i svakako po srpski...Koliki bismo samo dohodak imali obučavajući ćirilicu i poslovice, doslovice i druge pesmarice milione ljudi overseas dok nam oni poskupljaju novce, profite i vlasništvo diljem planete...na dobrobit svih...

Tačka. One bright spot...
Preporuke:
0
0
25 utorak, 25 maj 2010 07:48
Vukadin
to članstvo, čak i kada bi bilo realna i dogledna stvar – a nije ni dogledno ni realno – apsolutno nije vredno svih ovih državnih i nacionalnih poniženja koja smo tokom poslednjih deset godina prošli, ni jedne stope prokletijske vrleti i ni jedne kosovske svetinje. A pogotovo ni jednog jedinog novog ustupka, ni jedne nove izgubljene nadležnosti Republike Srpske, ni jedne nove privatizacije preostalih nacionalnih resursa.


Ovim je sve rečeno. I poslednjom rečenicom.
Ostaje još samo pitanje kako da se od nadahnutog analitičkog teksta dođe do nadahnutog predizbornog govora u okviru kampanje koja će biti krunisana preuzimanjem vlasti.
Drugim rečima, kako od diskursa koji se ne čuje daleko stići do operativne politike parlamentarnih stranaka i jednog dana do državne politike?!?
Preporuke:
0
0
26 utorak, 25 maj 2010 08:02
Vukadin
Mozda je vreme da NSPM organizuje svoj program i predstavi narodu Srbije ma koje nacije i religije oni bili svoje relno vidjenje stvari i nacina na koje je moguce izaci iz sadasnjih poteskoca i problema.Dosta je bilo manipulacije!!!


Program da, ali partiju ne. Što se ne ugledati na nekadašnji G17 koji je počeo kao "ekspertska mreža". Naravno, znamo za jadac, koliko narod "ekspertima" veruje. Zato oprezno. U stvari, neformalni okvir je najbolji. Ali izneti predloge i činjenice, činjenice, činjenice... Ko sve krši Zakon o radu? Šta bi sa reizborom sudija? Šta sve "javni servis" nije objavio, ili je minimalizovao u najboljoj tradiciji TV Bastilje? Šta nam rade naši "prijatelji"?! O ovom poslednjem govori ovaj tekst.
Samo, mnogo je efektnija forma kratkog nabrajanja. Tri do pet stavki, tako kažu ljudi stručni za te stvari. Još je efektnije reći nešto kao "svakoga dana postavljaćemo vlasti po jedno pitanje". Ja ne znam kako NSPM funkcioniše, ima li uredništvo ili nešto slično. Pa koje je današnje pitanje sajta NSPM?!
Nadam se da će ove predloge neko ozbiljno razmotriti...
Preporuke:
0
0
27 utorak, 25 maj 2010 08:09
Ban Mirko
Korektni stavovi, ali jedini problem sa njima je sto su ne sprovodivi u realnosti. Podrska javnog mnenja prikljucenju eu je 70 procenata (barem po istrazivanjima), a ta podrska moze opasti jedino uz medijsku pomoc. Znamo ko drzi medije...
Preporuke:
0
0
28 utorak, 25 maj 2010 08:50
brm
@ Neško
"Dobro, trebalo je Vukadinoviću dosta vremena (nekoliko godina) da prelomi pa da napoken bez okolišanja i izvrdavanja jasno naiše da je protiv ulaska Srbije u EU."
pre puno godina neko tada mnogo uticajniji reče:

"neophodno je sačiniti strategiju autonomnog razvoja, pretežno oslonjenog na plan aktiviranja sopstvenih razvojnih resursa.
„Taj plan podrazumeva potpuno individualizovani koncept koji se neće oslanjati na globalne trendove (evropska integracija i slično). .. Pre svega, treba nam individualna mapa izvoznih tržišta i izvoznih grana. Ne možemo sve da prepustimo tržištu. Potrebna je ciljana intervencija. Npr. arapska, južnoamerička tržišta, pojedine egzotične zemlje (Libija, Kuba) mogu da posluže kao spasonosni čamac koji će deo naše privrede da preveze na obalu konkurentnosti i modernizacije (pre svega prerađivačka industrija u hrani, drvetu…). Treba osigurati tržišta za vojnu industriju (Brazil)“.

"Što se Kosova tiče, naš ulog je već jako visok. Mnogo smo i nepovratno izgubili ako govorimo o nacionalnoj tradiciji i istoriji. Ali visok je i rizik daljeg gubljenja. Zbog toga treba da podignemo ulog i za Evropu. Mi nismo večita moneta za potkusurivanje svih interesa. U Hrvatskoj i BiH nepovredivost granica, pravo samo unutar zajedničke države. U Srbiji obrnuto. Albanska država na Kosovu nastaje kao divlja gradnja. "
Preporuke:
0
0
29 utorak, 25 maj 2010 08:56
NEBOJSA
Pre neku godinu, u TV emisiji gostovali efendija Zukorlić i gdin Radulović,tadašnji ministar vera.
Šta god da mislio o namerama ovog prvog, mroam da priznam da je preslišao ovog drugog i pravio ga smešnim.
Kaže ministar:„EU kao sasvim hrišćanska tvorevina, pokušava da pomiri razilke sa islamom i da uključi..“

A Zukorlić : „Gospodine, po čemu tvrdite da je EU zasnovana na hrišćanskim principima? To što se ogromna većina izjašnjava kao hrišćanin, nema veze sa temeljima EU kao institucije. Tamo je sve komercijalizovano, pa i to avše hrišćanstvo, a temelj EU je sekularizam, hedonizam, materijalizam..“

Ko je u pravu?

*
A novi patrijarh srpski, i pre ustoličenja se začudi kako uopšte neko može imati ikakvu rezervu ili skepsu po pitanju EU.

Lično nisam protiv EU. Zbog mnogih praktičnih razloga, vezanih za svakodnevno bitisanje.
Da citiram diskutanta Sašu:
Slažem se da u Evropu ulazimo transparentno usvajajući njihovu dobru regulativu koja ih čini dobro organizovanom, sposobnom i bogatim. Ali ako ulazimo na trange-frange principu, što je slučaj (mi njima ustupke oni nama kredite), onda ćemo biti na velikom gubitku."

Sve vreme se nadam da bi to članstvo nateralo neke moćnike ovde da se dovedu u red. Postoji mnogo stvari kojima bi smo se mogli naučiti.

Ali, ugao gledanja mog duhovnog poglavara, trebalo bi da je malo širi od mog, Sašinog itd.
Meni lično možda ne smetaju ni žene sveštenici (ili čak episkopi), ni homo-sveštenici, ni razne sekte, ni nametanje „junaka“ rijalitija, ni očigledno negiranje porodičnih vrednosti, tradicije i ostalog. Ali, duhovnog poglavara bi to trebalo da zanima.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 25 maj 2010 09:03
NEBOJSA
NASTAVAK

Još nešto me buni: Sećam se koliko je puta T Nikolić izjavio u stilu: Nisam protiv Evrope i obećavam da neću reći ni jednu skeptičnu, a kamoli težu reč u vezi EU, ako ista jednim, makar jednim gestom pokaže dobru nameru prema mojoj zemlji, narodu, da vidim da neće dalje da nas rastura“..

U međuvremenu je primio pečat dara duha evropskoga. I kritikuje evroskeptike i bivšeg premijera. A ne kritikuje ga više zbog toga što je otvorio vrata voim našim malim bogovima, koji rade to što rade.

I sad se ja pitam šta sam ja to propustio?
Kakav je to gest EU učinila da ga toliko umiri po pitanju dobrih namera prema mojoj državi i narodu?
Hteo bih i ja da bude optimista kao TN. Da prestanem da brinem za budućnost.

Stvarno ne znam šta mi je to promaklo. U međuvremenu nisam mrdo iz Srbije, pošto beli šengen nije pobeleo rupu u mom novčaniku.
Prtaim sve medije kao i ranije.
A ipak, propustio sam ta ohrabrenja, koja Toma nije.

A možda ga utešila tapšanja po ramenu našeg predsednika, pošto svaki dan čujem da je lider u regionu. Zlokobno me podseća na „ohrabrenja“ iz 90-ih da je SM faktor mira.

Ili,možda je Tomu oduševilo što je Berluskoni našeg Vođu upoređivao sa Klunijem. Poznajući „maštovistost“ Silvijevu, plašim se da ne počne pominjati i ostale glumce.

Kad može da se šegači sa šefom najveće svetske sile, može i sa našim vedetama.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 25 maj 2010 09:15
Dragan
Ovih dana mnogi zabrinuti građani postavljaju pitanje:Zbog čega Srbija prihvata sve veću ulogu Turske kao nekakvog supervizora i posrednika kada je ta država jedan od najvećih zagovrnika nezavisnosti Kosova i unitarne BiH?
Ukratko, stigle direktive od Velikog Brata
Preporuke:
0
0
32 utorak, 25 maj 2010 09:20
Triba
Umesto plediranja za "meko prizemljenje", koje u postojecim okolnostima zvuci krajnje naivno i utopisticki, mnogo bi blize bilo osecaju za realnost pripremanje za jedan strahoviti tresak, svom silinom i kolika god da smo teski. Jer kad covek izgubi ravnotezu, i neminovno krene da pada, nikakvi saveti tada o odrzavanju ravnoteze nemaju bas mnogo smisla. U stvari sto se pre pomiri sa neizbeznim padom, to je veca sansa da ce uspeti da se povrati.

Ah da, takvu vrstu analize "Politika" danas ne objavljuje.......
Preporuke:
0
0
33 utorak, 25 maj 2010 09:32
Shumadija
Alal vera, lepo rečeno! Iz vaših usta u Božije uši...
Preporuke:
0
0
34 utorak, 25 maj 2010 09:36
srdjan conic
Tacka je toliko vidljiva i toliko preko potrebna da samo tu realnost ne mogu da shvate entuzijasti koji posto poto hoce da nas uvedu u eu-ropsku uniju. Postoji dilema medjutim da li su evro entuzijasti na vlasti dobro placeni da horski ponavljaju da evropa nema alternativu ili sto je po meni jos gore stvarno tako misle i pokazuju nestrucnost i diletantizam. Zbog toga ce oni kad tad morati da poloze racune.Dovoljno je samo gledati sta se radi sa srpskim Telekomom . Jer ako se Telekom proda za to nece biti odgovorna samo srpska vlast nego i opozicija koja u ovom slucaju pokazuje ili veliku nestrucnost ili sto je jos gore korumpiranost zbog toga sto su placeni da cute i netalasaju Jer da nije tako pravi opozicionari bi vec nedeljama sa radnicima bili na barikadama srpskog Telekoma. Zbog toga su i jedni drugi isti. Dve strane jedne iste evropske medalje. Zato je u Srbiji sada tesko staviti tacku zato se u Srbiji uvek stavljaju tri tacke.
Preporuke:
0
0
35 utorak, 25 maj 2010 10:24
Jasna Simonović
Slažem se...npr. legitimna USA država...(ne ona preko Ohio, Istambula, Israela, Nato ili "blato") jer USA je ionako već "EU enklava" (namerno ili slučajno), pa svakako možemo pomoći da se vrati sebi, a time i ekumena "raju na nebu i na zemlji" ... tako nekako...bogato turski, mirnodopsko balkanski, duhovno ruski, ekonomsko jugoslovenski, meko nesvrstano, šarmantno evropski i svakako po srpski...Koliki bismo samo dohodak imali obučavajući ćirilicu i poslovice, doslovice i druge pesmarice milione ljudi overseas dok nam oni poskupljaju novce, profite i vlasništvo diljem planete...na dobrobit svih...

Tačka. One bright spot...
Preporuke:
0
0
36 utorak, 25 maj 2010 11:17
b.s.
Od našeg mekog prizemljenja nema ništa. Najbolje da se odmah učlanimo u Savez Ujedinjenih Kurda Sveta. A ovo države što je ostalo...
Preporuke:
0
0
37 utorak, 25 maj 2010 12:39
tajna
odavo imam utisak da vlada nesto zna sto mi neznamo pa u tom pravcu svasta rade neimari.Bas bi me zanimalo kako to boris t.prica sa turskim prem. i silajdzicem;ili o cemu pricaju valjda se sale, boki kaze turcinu dodjite nam opet a sve zarad mira.Jeb.... ga
Preporuke:
0
0
38 utorak, 25 maj 2010 13:52
Nikola
a ja i dalje ne znam šta su zapadni ambasadori rekli... ajd' što ne piše u Politici, ali zašto ovdje ne piše? Zašto u Pečatu ne piše?
Preporuke:
0
0
39 utorak, 25 maj 2010 14:14
dragy mg
Ne znam kako vi, ja se često pitam da li narod koji ne poštuje svoje svetinje i svoju tradiciju i istoriju uopšte zaslužuje status naroda koji ima svoju državu. Ni ne znamo šta se dešava našoj braći na Kosmetu, dođu u vijesti samo kad neko nastrada ali zato se prave emisije o tome KAKO GLEDATI EVROVIZIJU. Zamislite, satima nas savjetuju kako da gledamo evroviziju dok nam otimaju svetu zemlju. Dijele nam fudbalizovane stanove, nakon evrovizije dolazi svjetsko prvenstvo, pa onda opet nešto, samo Srbi nemojte razmišljati o Kosmetu. Pravo da vam kažem, gadi mi se u šta smo se pretvorili ali mi nadu daju svijetli primjeri naših velikana, molim Boga da budemo djelić kadri da se sa zlom izborimo kao što su oni bili. Ovi vaši komentari su pravi melem na ranu, zato hvala Đorđu i hvala vama. Velika čast mi je učinjena kad sam ga prije mjesec dana sreo u Banjoj Luci na ulici i stegao mu ruku.
Preporuke:
0
0
40 utorak, 25 maj 2010 14:35
Dejan
Mogu samo da kažem bravo!

Pitanje je samo da li je biračko telo koje je deset godina teško indoktrinisano za EU-ropstvo spremno na teške istine i meka prizemljenja.
Preporuke:
0
0
41 utorak, 25 maj 2010 14:38
PETI ELEMENT
"Što smo mi više prezirali svoj narod, da bismo njima ugodili, to su nas oni više prezirali. Umiljavali smo se oko njih, strasno im ispovedali svoje evropske poglede i ubeđenja, a oni nas, s visine nisu slušali, ili su s učtivim osmehom, želeći da nas se što pre otarase, dodavali - da ih nismo dobro razumeli"

F.M.Dostojevski

...Predaleko je otišao grandiozni narcizam vlasti. I kada bude započeo otvoreni proces razgrađivanja EU, vlast će autistično klicati da ista nema alternativu.

To može da učini samo neko ko je od početka imao realističan pristup prema EU.
Preporuke:
0
0
42 utorak, 25 maj 2010 18:11
Prečanin
Analizi se nema šta oduzeti. Ali, nedostaje zaključak da sa protagonistima politike "EU nema alternativu" nema utemeljene nade u nužan zaokret. Ovi stratezi se neće smiriti sve dok u briselskom birokratskom aparatu vide šansu sa sebe i svoje.Briga za Srbiju? Koješta.
Preporuke:
0
0
43 utorak, 25 maj 2010 20:29
Miroslav Svirčević, trenutno u Vašingtonu
Izvanredan članak g. Vukadinovića. I ja se pridružujem komentatorima koji smatraju da je g. Vukadinović konačno smogao dovoljno snage da otvoreno kaže da nam članstvo u EU uopšte nije potrebno. Baš juče u prostorijama magazina REASON (centar Vašingtona) održana je promocija knjige "Nove pretnje slobodi", na kojoj sam i ja prisustvovao. Knjiga obuhvata veliki broj izvanrednih članaka različitih autora, ali je jedan privukao moju pažnju. Reč je o radu "EU kao najveća pretnja slobodi" autora Dejvida Hanana, u kome je izvanredno razobličena kao totalitarna tvorevina koja sve više sužava ljudske potencijale za slbodno mišljenje i delovanje. Nadam se da će ova knjiga da zainteresuje i srpsku javnost.
Preporuke:
0
0
44 utorak, 25 maj 2010 23:26
Jedan pažljivi čitalac
Bez rezerve, mogu reći da je ovo antologijski članak Đorđa Vukadinovića! I taman posla da prestane da piše za Politiku (kako mu se sugeriše). Neka ih svojim tekstovima primora(va) da mu otkažu saradnju kao što su to uradili S. Antoniću (zbog njegovog antologijskog članka), ali neka sam ne odustaje! Ne postoji Politika samo da bi je uređivali Bujošević i Sonja Liht, ni da bi je posedovao WAZ Mediengruppe, već, pre svega, da bi njenim politički korektnim tekstovima bio zaveden što veći broj čitalaca. Njima je preko potrebno poneko prizemljenje! Sigurno ga neće naći u člancima Miše Brkića, Dragana Janjića, Boška Jakšića ili Jove Bakića!
Preporuke:
0
0
45 sreda, 26 maj 2010 00:58
Neško
Za brm:

A ja bih rekao da se taj što je to napisao vozio Canetovim avionom po svijetu i da su bukvalno SVI kreatori današnjeg stanja njegovi ljudi ("stručnjaci") i da ih je on doveo i ustoličio. Taj je takođe "izmislio" šuplju priču odnosno jednu kvazipatriotsku za lokalnu upotrebu, a drugu iskrenu za naše zapadne "prijatelje". Za njegova vakta je uništen bankarski sistem, poklonjene šećerane, željezara, vladalo se uredbama, nije se držalo zakona ko pijan plota, DSS je izbačen iz Skupštine, a sama Skupština obesmišljena, Koštunica je ocrnjen metodima kojima bi se i Gebels divio, čedo Čeda nosio tortu u zatvor i glumio Kuma (a stekao prve pare nosajući gajbice), građeni su temelji uništavanja vojske, strani zpadni ambasadori su postali važan vaktor u upravljanju Srbijom, svakoliki zapadni probisvijeti ("savjetnici") su postali redovni stanovnici vladinih ustanova ...
Preporuke:
0
0
46 sreda, 26 maj 2010 01:29
@Neško
Baš tako!
Meko, tvrdo - kakvo god - prizemljenje je ovde nasušno potrebno po mnogim pitanjima!
Preporuke:
0
0
47 sreda, 26 maj 2010 04:19
"Politika", ipak ne! - @Jedan pažljivi čitalac
"Bez rezerve, mogu reći da je ovo antologijski članak Đorđa Vukadinovića! I taman posla da prestane da piše za Politiku (kako mu se sugeriše). Neka ih svojim tekstovima primora(va) da mu otkažu saradnju kao što su to uradili S. Antoniću." Priznajem da sam napisao - i da i dalje mislim - kako Vukadinovicu nije mesto u "Politici"! Vi navodite argumente zasto ipak treba da ostane i pise za "Politikine" citaoce - i ne mogu reci da niste i Vi u pravu! Zato, ostavljajuci po strani Vas i moj sud, da pogledamo trecu stranu: "Politiku" samu! Kakvo je mesto te novine? "Komandant" joj je sorosevka Sonja Liht, uredjuju je neuki i uplaseni novinari, "zvezda" im je antisrpski Bosko Jaksic, tiraz im je nikakav. Mislim da takvoj "Politici" Vukadinovic samo dize "rejting", i omogucuje joj da uskoro, kad dunu novi vetrovi, u redakciji mogu kazati: "Bili smo demokraticni, eto smo pustali i Vukadinovica!" Jesu, trpeli su Vukadinovica, ali su radosno objavljivali i objavljuju Cedu Jovanovica, Sretena Ugricica (najnoviju zvezdu antisrpstva!), Vuka Draskovica, Vladimira Arsenijevica, Marka Vidojkovica, Miljenka Jergovica - nema toga ko se nije otresao o Srbe a da nije dobio zapazen prostor u "Politici"! I jos nesto: kad budu otkazivali Vukadinovicu, potrudice se i da ga nagrde koliko god mogu a glasove u korist Vukadinovica nece objaviti! Zato i dalje smatram: nema Vukadinovic nikakvu "misiju" u "Politici"! Neka se koncentrise na NSPM - i sire! Da, sire! A "Politika" jeste suzavanje, i gubljenje vremena, verujte mi! Eto, zar je Antonic nesto izgubio otkad ga Sonjina "Politika" vise ne prima u svoju crno-zutu kucu?! I jos nesto -kad i Djordje ode, trazice ga i sadasnji "Politikini" citaoci", i naci se ga u NSPM! Ne mogu gledati visprene Vukadinoviceve tekstove pored mracnih i nepismenih miljenkadereta, markakaradzica, slobodanahomena, boskajaksica i ostalih iz srpskog crno-zutog talasa! Pozdrav svim pazljivim citaocima!
Preporuke:
0
0
48 sreda, 26 maj 2010 06:46
Prizrenka
Bojim se da raspad EU ne bude manevarski izgovor za aktuelnu vlast da jednostavno kaže: KOSMET NAM JE PREČI, I DA TAKO ISPADNE DA JE ZAISTA U PITANjU BIO ODGOVORNI PATRIOTIZAM.
Preporuke:
0
0
49 sreda, 26 maj 2010 07:45
Cernisevski
Zato, ako već nije kasno, predlažem hitno reteriranje i „meko prizemljenje“ naših besmisleno razbuktanih „eu-ropskih“ snova i sistematski rad na osmišljavanju realne alternative.

- Predlog je odlican, ali na zalost nema kome to da se predlozi, jer je ideja o obecanoj zemlji, i zelja za boljim zivotom "na precac" i "na mufte" - toliko jaka, da sve i da nam kazu da ona vise ne postoji, mi u to ne bismo poverovali. I nema toga Kosova koje toj iluziji moze stati na put.

Mogli su slobodno da puste izlaganja nasih prijatelja - niko i nista ne moze nama NJIH omrznuti.
Preporuke:
0
0
50 sreda, 26 maj 2010 07:59
Cernisevski
Neško
Taj je takođe "izmislio" šuplju priču odnosno jednu kvazipatriotsku za lokalnu upotrebu, a drugu iskrenu za naše zapadne "prijatelje".

- Hm, bez namere da ikoga branim (video sam par puta da to provocira ljude kada je "taj" u pitanju), ovo sto ste napisali je diskutabilno, jer ja pomalo verujem da je "taj" upravo zbog Kosova i sklonjen, pa je ipak pitanje sta je tu bilo iskreno, a sta ne...
Preporuke:
0
0
51 sreda, 26 maj 2010 09:02
Stevan Radunović
Retko dobar i nadahnjujući tekst....

Đorđe, nadmašili ste samog sebe!
Preporuke:
0
0
52 sreda, 26 maj 2010 11:10
Sokenekos
@Černiševski - "taj" vam je i navalio ovu skalameriju od vlasti na leđa. Sa njim je podzemlje postalo nebo. Olakšao je posao okupatoru, a "sklonjen" je zbog konkurentnog gazde kome je suviše verno služio. Nije poštovao "glavnog."
Inače, antologijski tekst. Još samo da se pretoči u akciju. Meni se sviđa nečija ideja gore o pokretanju neke vrste NSPM ekspertskog tima koji bi bio nova i neokaljana snaga na sceni. Mada treba biti realan; dok EU ne pukne skroz na skroz, većina Srba neće prestati sanjati o zlatnim jaslama. Podseća me ovo na predratno stanje u BiH 1991 kada smo mi zapravo bili svesni; mi Srbi smo znali šta nam se sprema i bili smo okupljeni oko SDS-a koji je tada bio narodni pokret bez ideoloških podela a samo je formalno bio politička stranka. I sva sreća da je bilo tako. RS danas nebi bila realnost bez onakvog našeg jedinstva. To sada treba i Srbiji.
Preporuke:
0
0
53 sreda, 26 maj 2010 11:36
Gradjanin EUSSR-a
Sledecii odlomak je iz Knjige "Web of debt" (Banke i duznicka paukova mreza) autorke Dr. Ellen Hodgson Brown str 227-228.

I-deo

dole citiran William Engdahl,istrazivacki novinar i ekonomista.

Unistenje Jugoslavije:

Stvari su bile jos gore u Jugoslaviji koju je zadesila kako je nazvano "najgora hiperinflacija u Istoriji" I ovde je ponovo navedeno u Istorijskim Knjigama da je uzrok tome bio taj, sto je Drzava nekontrolisano stampala novac,kako je to naveo jedan Fakultetski Profesor.

Ovo je bio onaj konvencionalni i opste prihvaceni uzrok kaze Engdahl. Ono sto se zaista dogodilo i o kojem malo ko govori (javno) ali opste poznato je sledece. Raspad Jugoslavije se dogodio zbog toga sto je IMF onemogucio drzavi pristup kreditu iz njene sopstvene centralne-banke. Bez mogucnosti da stvara novac i nove kredite za razvoj drzave i finansiranje socijalnih programa Drzavno rukovodstvo nije bilo u mogucnosti da zadrzi sve svoje Republike u zajednickoj Drzavi.Problem Jugoslavije nije bio u tome sto joj je ekonomija bila preslaba,vec naprotiv bila je prejaka.Njen hibridni sistem kombinovan od kapitalizma i socijalizma,je bio toliko uspesan da je direktno ugrozavao svetski bankarski sistem i sistem IMF-a/i njene poznate "sokterapije" koji se i dan danas primenjuje po Svetu.

Engdahl konstatuje:

" Tokom 40 godina Vasington je tiho podrzavo Jugoslaviju i Titov sistem samoupravnog Socijalizma, zbog neutralnosti i zbog toga sto je Jugoslavija bila tampon zona izmedju Zapada i CCCP-a. Kada je Sovjetskisavez poceo da se raspada Vasingtonu vise nije bila potrebna tampon zona izmedju zapada i Varsavskog bloka,narocito ne jedna nacionalisticka i posve ekonomski uspesna drzava poput Jugoslavije,koja bih mogla da inspirise drzave u regionu da je jedan drugi umereniji put mogucan i mnogo bolji od onog kojeg je IMF propagirao tj. "sokterapija" Samo taj razlog je bio dovoljan u ocima Vasitngtonskih stratega u Statedeparmentu da Jugoslavija mora da se
Preporuke:
0
0
54 sreda, 26 maj 2010 12:46
Cernisevski
Sokenekos
Olakšao je posao okupatoru, a "sklonjen" je zbog konkurentnog gazde kome je suviše verno služio. Nije poštovao "glavnog."

- naravno da imate pravo na svoje misljenje o razlozima njegovog uklajanja. Uostalom, samo sa misljenjima i raspolazemo...
Preporuke:
0
0
55 sreda, 26 maj 2010 12:56
Gradjanin EUSSR-a
II-deo

-demontira,kao i ta cinjenica da se Jugoslavija nalazila na jednom od strateski vaznih putueva ka potencijalnim novim Naftnim izvorima u centralnoj Aziji,samo je jos vise pojacavalo gore navedeni argument. Jugoslavija je bila jos jedna zrtva tzv. (Tekila zamke - Price (lazi) o blagostanju i razvojnim mogucnostima ako drzava otvori svoju ekonomiju za strane investicije i medjunarodne kredite (deregulacija bankarskog sistema i mogucnost etabliranje stranih banaka) Prema jednom izvestaju iz 1984-te Radia slobodne Evrope (Radio free Europ) Tito je dozvolio sebi taj "luksuz" da napravi tu gresku da Zemlja uvozi vise robe nego sto je sama izvozila,kao i da pozajmljuje ogromne kolicine novca iz inostranstva i da gradi stotine Fabrika po Zemji, koje nikada nisu radile sa profitom. Kada nije bilo vise Dolara da se ti krediti vracaju,Jugoslavija je bila primorana da se obrati IMF-u i zatrazi olaksicu dugova. U istom trenutku "ambis" se otvorio i Jugoslavija je nestala u njemu. Uslov koji je predhodio za olaksicu duga je bio da se pristupi masovnoj privatizaciji Drzavnih preduzeca. Rezultat svega ovog je bio unistenje preko 1100 drzavnih firmi i stvaranju stope nezaposlenosti od preko 20%.

Uslovi IMF-a su rezultirali i dramaticnom povecanju inflacije da bih 1991 dostigla vise od 150%! Kada Drzavno rukovodstvo vise nije moglo da stvara onaj novac koji joj je bio potreban da bih zadrzale sve Republike u zajednickoj Drzavi,sledio je ekonomski haos,koji ucinio to da se svaka Republika borila za svoj sopstveni opstanak.

Engdahl konstatuje:

"Kao direktan rezultat ove IMF-ove sokterapije kao i direktno mesanje Vasingtona u destabilizaciju drzave,Jugoslovenski predsednik Slobodan Milosevic,Srpski nacionalista je organizovao novu Komunisticku partiju u Novembru 1990-te god.Koja je imala kao glavni cilj da spreci rasturanje SFRJ. Igra je mogla da pocne,serija krvavih etnickih sukoba je tresla drzavu citavu deceniju i prouzrokovala smrt vise od 200.000 Ljudi".
Preporuke:
0
0
56 sreda, 26 maj 2010 13:42
Gradjanin EUSSR-a
III-deo

1992-e Vasington je uveo totalni ekonomski embargo Jugoslaviji,rezultat toga bio je potpuno zamrznut svaki vid trgovine i poslavanja drzave,koje je potpuno unistilo ekonomiju. Ovaj vid rata naziva se u Pentagonu "Economic Warfare" (ekonomski rat) sa hiprerinflacijom i nezaposlenoscu od oko 70% sto je bila direktna posledica embarga. Obicni ljudi na zapadu a narocito u SAD-u su dobijali informacije od vodecih medijskih kuca (koje su inace u vlastnistvu 3 najvece bankarske kuce na Svetu Goldman Sahcs,Citi-bank,JP-Morgan idr. a koji su isto i glavni sponzori IMF-u tj indirektni vlasnici) da je uzrok tome "korumpirana diktatura" u Beogradu.

Zeleo bih svakom gradjaninu ove Planete da preporucim ovu Knjigu da procita,bicete zaprepasceni cinjenicama kako je citav finansijski sistem sveta u stvari jedana piramidalna igra koja ima kao krajnji cilj da stvori jedan novi svetski poredak "neofeudalizam" tj fasisticku diktaturu finansijskih i industrijalnih mocnika zajedno sa centralnim bankarima. Glavno oruzje u realizaciji ovog cilja nisu Armije vec nesto mnogo gore i ubojitije tj, "zaduzivanjem". Knjigu su pomogli da napisu jedni od najprominetnijih finansijskih strucnjaka na Svetu koji su bili clanovi tih elita ali kada su uvideli sta se zapravo radi,napustili te Banke i Finansisjske institucije za koje su radili. Samo na kraju da kazem da sam pokusao u Poltici da napisem ovaj clanak posto sam ga tamo prvo ugledao, i da je prvo bio objavljen a zatim uklonjen posle nekih sat vremena. Slucajno ili ne odlucite sami?

P.S Svaka pohvala NSPM-u sto pisu o temama koje su nazalost zabranjene u vecini Srpskih medija "Demokratske Srbije" a to je kriticko pisanje o EU integracijama. Zivim i radim u Svedskoj 20 godina i nikada mi se jos nije dogodilo da mi neke vodece online novine cenzurisu post. Politika,B92 i mnogi drugi redovno tako da vise i nekomentarisem. Samo nastavite hrabro napred,zelim vam sve najbolje.
Preporuke:
0
0
57 sreda, 26 maj 2010 14:34
srbin
podrzavam svako slovo!
Preporuke:
0
0
58 sreda, 26 maj 2010 17:58
Sokenekos
@černiševski - da, u pravu ste; ali ja taj zaključak (mišljenje) donosim na osnovu sledećih zapažanja:
- "taj" je bio za jaki savez sa Nemačkom na čijoj se TV pojavljivao svaki drugi dan kao "najlepši" evropski premijer i sl. komplimentima
- setite se npr. Mateusa koji je bio to da "pomogne" našem fudbalu, i otišao je iz Srbije kada?
- "taj" je mislio da će preigrati "glavne" -- Amerikance koji su na uzici imali ČJ kao "garanta" njihovih interesa; setite se afere Sartid i kada i kako se ona desila
- "taj" je nastradao onda kad je javno počeo da traži nazad ono što mu (im) je obećano u Budimpešti neshvatajući da je time sebi potpisao smrtnu presudu
- direktni izvršilac njegovog sklanjanja je bio među najglasnijim "prijateljima" lika i dela "tog;" setite se rušenja kuće u Šilerovoj i sablje
- pogledajte današnju Srbiju i kome ona služi kao takva; "taj" je sigurno nije takvu zamišljao, i tu se slažem sa vama. Ovi koji su došli uz njega su samo nastavili da rade za glavnog gazdu
- "taj" je bio veoma naivan.
Možda jednog dana saznamo i punu istinu i prestanemo operisati sa mišljenjima.
Preporuke:
0
0
59 sreda, 26 maj 2010 19:22
Cernisevski
@Sokenekos
- "taj" je nastradao onda kad je javno počeo da traži nazad ono što mu (im) je obećano u Budimpešti neshvatajući da je time sebi potpisao smrtnu presudu
- pogledajte današnju Srbiju i kome ona služi kao takva; "taj" je sigurno nije takvu zamišljao, i tu se slažem sa vama. Ovi koji su došli uz njega su samo nastavili da rade za glavnog gazdu

- eto vidite, do kraja cemo se skoro u svemu sloziti ;-)... jedino mi ne ide u glavu da je mogao da bude toliko naivan sto kazete, jer ono sto je objavljeno sa njegovih internih sastanaka sa saradnicima ukazuje da je znao sta su ustvari pravi ciljevi nasih zapadnih prijatelja. Mada, mozda mu to postalo jasno kad vise nije imao kud...a vise nije imao kud cim je sa njima napravio dil...
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 27 maj 2010 01:00
jedan za sve
Svaka pohvala tekstu hrabrog Đorđa Vukadinovića,danas retko objektivnog analitičara koji je sposoban da uvek prepozna najbitnija politička dešavanja.
Vrlo je interesantan i odlomak iz knjige "Web of debt" koji je u tri dela u ovim komentarima napisao
Gradjanin EUSSR-a.S obzirom da ta knjiga kod nas još nije prevedena,možda bi bilo interesantno da se još neki deo objavi i na zvaničnoj strani NSPM.
Preporuke:
0
0
61 četvrtak, 27 maj 2010 13:39
Teofilo Stivenson
U današnjim vestima B92 saznajemo da se (parafraziram) Mladić sastajao sa Hrvatima u BiH. Podetkst ove vesti je naravno sličan kao i dobro poznate diskvalifikacije četničkog pokreta kao nacističkih i ustaških kolaboracionista. Pa šta ako se sastajao? Isti medij govori o jačanju dinara na način na koji Foks izveštava o ’privrednom napretku’ u Iraku. U zemlji u kojoj je mladić od dvedeset i šest godina sa jedva završenim fakultetom odlučio da sa direktorske pozicije berzu koja je pomoću štapa i kanapa radila za vreme sankcija, ’kompjuterizuje’, i potpuno ju je uništio.

Zašto posle ovog teksta pišem upravo o medijima? Pogledajte film Outfoxed: Rupert Murdoch's War on Journalism. Za one koji i dalje ne veruju još jedan dokumentarac Janine Nouajim, Control Room, je takođe dobra indikacija problema sa kojim se Srbija susreće.

Pišem o medijima zato što je Srbija zemlja sa najneslobodnijim medijima u Evropi. Činjenica da B92 podrobno izveštava o Ligi Šampiona i SP 2010 ne znači da upravo na taj način ne uvlači srpskog građanina u vrzino kolo političke manipulacije. Zato su informacije i analize koje g. Vukadinović na ovom sajtu deli sa svojim čitaocima dragocene za običnog čoveka koji zna da je oporavak dinara jednak Titovim budalaštinama o ’stabilizaciji’, sedamdesetih, da su nova radna mesta samo opsenarska, sto puta ponovljena laž, da je nova tranša kredita metadonska terapija za celu naciju. Da su srpski mediji samo Potemkinova sela jednog propalog projekta Imperije.

Vukadinovićev tekst je dragocen. On se prvi put jasno okrenuo protiv EU. Popuštanje koje, naizgled, dolazi sa druge strane, samo je kupovanje vremena. Noć je najtamnija pred zoru. Današnja represija i medijski mrak u Srbiji nisu viđeni od Titovih i Dolančevih sedamdesetih. Kada se jednom budu podvlačile crte, ovaj i drugi tekstovi Vukadinovića i Antonića biće pravi dokazi da je u vremenu beščašća bilo dobrih i poštenih ljudi.
Preporuke:
0
0
62 četvrtak, 27 maj 2010 15:46
Gradjanin EUSSR-a
Za one koji bih hteli da procitaju Knjigu "Web of debt" mogu vam preporuciti autorovu oficijelnu veb stranicu, gde mozete i kupiti ovu knjigu online.Nazalost ima je samo na 4 ili 5 jezika prevedena i Srpski nije jedan od njih nazalost.Jos jedna interesantna stvar je da se Knjiga sve vreme update-uje (dopunjava) novim Informacijama poslednja vest je kako su Goldman-Sachs-ovi strucnjaci zajedno sa Americkom Federalanom Rezervom izrezirali napad na Evro preko Grcke krize zarad unistenja Evrozone i Evra kao valute da bih spasili Americki dolar, od kojeg sve vise Drzava bezi i napustaju kao primarnu svetsku valutu za trgovinu u medjunarodnim transakcijama i prelaze na Evro.

http://www.webofdebt.com/

Intervju RT (Russia Today) sa Gospodinom Wiliamom Engdahlom vezi namestaljke Goldmana-Sachsa sa Grckom krizom.

http://www.youtube.com/watch?v=jO9ynFXcmCM
Preporuke:
0
0
63 petak, 28 maj 2010 10:11
bodin
Sve je to lepo g-dine Vukadinovic, nego kako da se mi oslobodimo najveceg srbskog neprijatelja koji sedi u Beogradu?Tu nam Vi pomognite, jer sve ovo drugo mi dobro znamo.Srbiji nije problem ni USA ni Turska ni Albanija, nama je problem, glavni problem kako NESRBE koji vode Srbiju isterati iz fotelja i svih institucija koje vodi okupator.Tu se Vi dajte, tu usmerite svoju pamet i energiju a ostalo ce doci samo po sebi!
Preporuke:
0
0
64 petak, 28 maj 2010 11:25
alternativni put
Hm...prof.Vukadinovicu bas Srbe u Srbiji (ako cemo krajnje ogoljeno i iskreno) briga za Kosmet i za 'kosovce' te za bosanske Srbe i Rep.Srpsku.Prica mi prijatelj koji radi pri Nacionalnoj sluzbi za zaposljavanje u Beogradu da beogradjani koji dolaze da se prijavljuju za posao kukaju ali takodje ne stede reci kada govore o Kosmetu,kosovskim Srbima i Srbima proteranim iz Hrvatske i Federacije BiH, kaze covek to su najgore moguce uvrede koje neko moze da izgovori na racun svojih sunarodnika, govore kaze taj prijatelj : Eto oni su puni para,zauzimaju nam grad i radna mesta,oni su krivi za devedesete,oni su birali Slobu,oni su krivi sto su nasa deca isla na ratiste i tamo ginula itd sto je naravno propraceno mnogim psovkama (a jos ako je u pitanju osoba tankih zivaca onda je to vrlo gadno).Ista je situacija i po gradovima u unutrasnjosti zemlje.
Dakle kao sto vidite tu "nit" prati i ponasanje politickih predstavnika ostatka ove zemlje pa nisu valjda Tadic i ostala "politika elita" te Tijanic (koji lovi muve po studiju uzivo u programu i deli packe novinarima i voditeljima usred emisije) i ostala "novinarska elita" sa "Medijskog javnog servisa evropske Srbije" pali sa Merkura ili Marsa mozda?!
Mi izgleda niti shvatamo niti naslucujemo razmere krize i problema!
To je nebrojeno puta govorio i g.Igor Ivanovic upotrebivsi frazu "Istorijski zamor materijala kod Srba" a kada se tome pridoda i cinjenica da su Srbi veci pomodarci i globalisti od citave briselske EU administracije te zacudjujuci anacionalisti i poprilicni defetisti dobijate svojevrsni 'doomsday recipe' !
Cak i kod Hrvata ima vise skeptika po pitanju EU integracija i sa vise kritike i ozbiljnih analiza se pristupa integrativnim procesima ali sta reci to je i normalno kada se radi o ozbiljnom narodu koji je uspeo da resi svoje nacionalno pitanje za sva vremena i da Srbe taj stari evropski narod taj 'mali veliki narod' i narod velikana uspe da tako porazi i vojno i politicki...
Preporuke:
0
0
65 petak, 28 maj 2010 11:26
alternativni put
...i diplomatski i propagandno-medijski na medjunarodnom planu i da naprosto pocisti ovu drzavu sa medjunarodne politicke scene i odrzi joj svojevrsnu lekciju u pogledu odbrane nacionalnih interesa te vodjenja drzave i drzavnickog ponasanja.Dakle radi se o narodu koji nije imao nikakvih nesuglasica sa Amerikom i Evropom pa ipak kako tako ima neku vrstu kritickog odnosa prema EU.Dok je kod nas koji smo prosli daleko gore situacija drasticno drugacija.Ali nema veze jer zaboga nama politicki,diplomatski i nacionalni sadomazohizam nije stran.
Preporuke:
0
0
66 nedelja, 30 maj 2010 15:25
@alternativni put
govore kaze taj prijatelj : Eto oni su puni para,zauzimaju nam grad i radna mesta,oni su krivi za devedesete,oni su birali Slobu,oni su krivi sto su nasa deca isla na ratiste i tamo ginula itd


Ne znam da li je stvarno istina to što govorite tj. pišete ali ako je hipot. gledano istina to što pišete, ako niste ovde na zadatku, sigurno je da narod nije došao do takvih nazovimo ih stavova vlastitom logikom ili slučajno razmišljanjem, već mu je takav stav naturen preko pojedinih medija, bilo štampanih bilo TV.

Ako mi ne verujete mogu da vam ostavim i link do, nazovimo to, potpunog ignorisnja događaja u Vararvarinu u najavnoj špici dnevnika "javnog servisa evropske Srbije" ili ako hoćete isto tako potpuno ignorisanje godišnjice pogibije pilota Milenka Pavlovića.
Zanimljivo je međutim kako danas u najavnoj špici nije izostala nekakva "Igmanska inicijativa" dok navodnog inicijatora ne želim ni da pominjem.
Još samo mogu da zamislim kakav je tek onaj B92 i sl. "izvori" informisanja kada je "javni servis {ev}ropske" sasvim srozam i u službi neznam koga.
Preporuke:
0
0
67 ponedeljak, 31 maj 2010 08:49
brm
@ Neško

ti baš veruješ domaćim medijima, činjenicama i pisanim dokumentima uprkos...
sve si u pravu, samo mi citiraj JEDNU rečenicu sličnog sadržaja bilo koga ko se kao nije vozio Canetovim avionom...
nisam ja kriv što nemam koga drugog da citiram...

a malo si "sa hronologijom" pobrkao...tebi omrznuti je ubijen "netom" pošto se pobunio (između ostalog i) protiv poklanjanja Sartida...ugovor je "promptno" sproveden odmah po ubstvu..

što se tiče tebi i dalje omiljenog, za koga sam uzgred i ja glasao, pametnom narodu bi bila dovoljna samo prva rečenioca Ustava koji je doneo (a o pokrajinama da ne govorim), da mu kupi inicijalno stado ovaca i da se više ne bi bavio javnim delatnostima
Preporuke:
0
0
68 ponedeljak, 31 maj 2010 15:08
@brm
Blago Vama, bar imate idola!
Preporuke:
0
0
69 utorak, 01 jun 2010 20:50
alternativni put
Citat:

Ne znam da li je stvarno istina to što govorite tj. pišete ali ako je hipot. gledano istina to što pišete, ako niste ovde na zadatku, sigurno je da narod nije došao do takvih nazovimo ih stavova vlastitom logikom ili slučajno razmišljanjem, već mu je takav stav naturen preko pojedinih medija, bilo štampanih bilo TV.

Ako mi ne verujete mogu da vam ostavim i link do, nazovimo to, potpunog ignorisnja događaja u Vararvarinu u najavnoj špici dnevnika "javnog servisa evropske Srbije" ili ako hoćete isto tako potpuno ignorisanje godišnjice pogibije pilota Milenka Pavlovića.
Zanimljivo je međutim kako danas u najavnoj špici nije izostala nekakva "Igmanska inicijativa" dok navodnog inicijatora ne želim ni da pominjem.
Još samo mogu da zamislim kakav je tek onaj B92 i sl. "izvori" informisanja kada je "javni servis {ev}ropske" sasvim srozam i u službi neznam koga.


Odgovor:

Vi ocigledno veoma slabo poznajete neka desavanja i cinjenice stoga sam i pomenuo da mi nismo ni svesni u kakvom smo zapravo velikom problemu.Pa pitajte nekog stradalnika iz izbeglickog kolektivnog centra ili ljude sa Kosova i Metohije koji zive po centralnoj Srbiji ili Beogradu kako ih lokalno stanovnistvo pogrdno naziva siptarima itd.
Dakle treba jasno i otvoreno govoriti o tim stvarima.
Kako sto takodje treba reci da nikome po prestonici ne smetaju reklame i bilbordi hrvatskog,crnogorskog,turskog pa cak i albanskog primorja (albansko primorje se reklamira cak i na RTS-u).Da li to znaci da ih treba unistavati ili pozivati na kakav linc i tome slicno ili siriti mrznju, ne apsolutno ne ali jedna vrsta mekog otpora i bojkota nije na odmet.Kao sto to recimo rade Izraelci vidite recimo kako je citav svet skocio na Izrael toboze napali su komandosi 'nevine' civile i brod sa humanitarnom misijom i pomoci namenjenoj pojasu Gaze.Mislim o cemu mi pricamo kao da nama nisu poznate humanitarne misije i OEBS-ova...
Preporuke:
0
0
70 utorak, 01 jun 2010 21:01
alternativni put
...posmatranja i spijuniranja vojske i policije i naoruzavanja siptarskih terorista tokom 1999.
Ali obzirom da ovo nije suverena niti pak polusuverena drzava (iako bi se o suverenosti drzava danas moglo diskutovati izuzev u slucaju Rusije,SAD,Kine,Velike Britanije i par drugih drzava) vec tipicna kolonija takva desavanja i nisu iznenadjujuca a diskutovanje o takvim i slicnim temama je iskreno postalo i deplasirano jer smo mi vec odavno i kao narod i kao drzava na silaznoj putanji i takve diskusije su uopste uzev atmosferu i raspolozenje naroda postale prevazidjene sto je za zaljenje ali to su fakti.
Preporuke:
0
0
71 nedelja, 06 jun 2010 23:47
Neško
Za brm:
Tek sam sad vidio tvoj komentar pa da (sa zakašnjenjem) odgovorim, pa ko pročita, pročita dok sam ja izvršio moju građansku dužnost.

Nije mi baš skroz jasno na šta asociraš kada me pozivaš da citiram neku rečenicu sličnog sadržaja. Možda te pogodilo što sam Ga (eto pišem velikim slovom da ti ugodim) optužio za šuplju priču za lokalnu upotrebu.

Zar se nisu za njegova vakta autonomaši razmahali i praktično preuzeli svu vlast u Vojvodini (a Čanak se vozao helikopterom na "važne" sastanke) što je bila priprema terena za Statut i današnju situaciju. Nije li Pajtić njegov čovjek nagrađen za pregalački rad oko afere Bodrum. Ili možda misliš da to nema nikakve veze sa odbranom integriteta države?

Nije li On koristio državne poluge (Čović sigurno nije bio Koštuničin čovjek) da stvara stranačku infrastrukturu na Kosovu i Metohiji i ujedno doprinosio podjelama među tamošnjim narodom.

A šta je je sa rovarenjem po vojsci da bi napredovali DS puleni. Ni to nema veze sa odbranom države?

Pa onda isporučenje Miloševića sve da bi država ostala cjelovita.
Bio je i Svilanović(G17+ kao jedan od trojanskih konja DS) Ministar inostranih poslova pa je kasnije prešao u suprotni tabor i počeo da se zalaže za priznavanje Kosova kao nezavisne države, skandal vjerovatno bez presedana u svijetu.

Čovjek razgrađivao sve državne strukture što korak po korak što na horuk, a kao branio državnu cjelovitost.

I šta bih ja sad trebao da citiram?
Preporuke:
0
0
72 nedelja, 06 jun 2010 23:55
Neško
A da, zaboravio sam da pomenem još jednu važnu stvar: Šurovanje sa Milom.
Preporuke:
0
0
73 ponedeljak, 07 jun 2010 00:29
Neško
Isppravka:
Svilanović je normalno iz tadašnjeg Građanskaog saveza, a vanjda današnjeg LDP-a, DS-ovog JUL-a što tada to i sada.

A Ustav? Pa posle ruiniranja institucije predsjednika bojkotom izbora i neophodnošću kompromisa sa DS da bi se Ustav usvojio pravo je čudo da su ga uspjeli donijeti pa i sa svim manama i nedostatcima.
Evo imamo Statut koji je DS praktično sam sročio i progurao pa ti vidi na šta bi i Ustav ličio da su imali odrešene ruke.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner